رسانه های اسرائیلی در تله ایران افتادند!


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، سایت "المصدر" تأکید کرد که تیتر اصلی روزنامه‌های صبح دیروز رژیم صهیونیستی "روز شکست آمریکا در برابر ایران" بود.
المصدر خاطرنشان کرد که سپاه تفنگداران دریایی آمریکایی را که وارد آبهای ایران شده بودند دستگیر کرد. از این تفنگداران درحالیکه به نشانه تسلیم زانو زده و دستهایشان را روی سر خود قرار داده بودند عکس گرفته شد. آنان قبل از آزادی به خاطر میزبانی تشکر کردند. حتی وزیر امورخارجه آمریکا از تعامل ایرانی‌ها در این موضوع قدردانی و تشکر کرد.
این سایت وابسته به رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد که این ماجرا درحالی روی داد که یک هفته طوفانی از روابط بحرانی بین ایران و چند کشور عربی حاشیه خلیج فارس و قطع روابط دیپلماتیک، سپری می شود.
المصدر افزود: به هر حال، رسانه‌های اسرائیلی در تلۀ ایران افتادند و عکس‌های خفت بار تفنگداران نیروی دریایی آمریکایی را منتشر کردند، آن هم پس از سخنرانی اوباما درباره "اوضاع امت".
اوباما در این سخنرانی مدعی شده بود که امروز در دنیا هیچ کسی جرأت درگیری با نظامیان ما را ندارد.


امیر سیاری از نشستن کنار نماینده نیروی دریایی آمریکا خودداری کرد


امیر سیاری از نشستن کنار نماینده نیروی دریایی آمریکا خودداری کرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش که به منظور شرکت در پنجمین همایش فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند به بنگلادش سفر کرده بود، در ضیافت شام نیروی دریایی بنگلادش شرکت کرد.  
اما در این مراسم نکته‌ای توجه همه را به خود جلب کرد و آن این بود که امیر سیاری هنگامی که متوجه شد میز محل استقرار وی با نماینده نیروی دریایی آمریکا یکی است، از نشستن دور میز شام خودداری کرد.  
پس از تذکر هیات ایرانی، میز شام فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تغییر کرده و در کنار نماینده آلمان قرار گرفت. 

استیکر های برجام هم رسید

 کاربران، مجموعه ای از استیکر های مرتبط با اجرای برجام را طراحی و در فضای مجازی و پیام رسان تلگرام منتشر کردند.

استیکر های برجام هم رسید

جاده ای برای عبور کشتی + تصاویر

؛ پل ماگدبورگ یکی از جاذبه های گردشگری شهر هانوفر آلمان است. طول پل آبی ماگدبورگ 918 متر که 690 فوت بالاتر از زمین است. عمق کانال حدود 34 متر و عرض آن حدود 4.5 متر است. ساخت پل آبی آلمان، حدود 6 سال به طول انجامید که با هزینه‌ای حدود نیم میلیارد یورو ساخته شد تا بتواند بندر درون مرزی برلین را به ساحل رودخانه راین متصل کند.

جاده آبی + تصاویر


جاده آبی + تصاویر


جاده آبی + تصاویر