شبیه ترین فرد به کارلوس کی روش +عکس


به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عکسی که در زیر مشاهده می کنید مربوط به یک ایرانی است که به عنوان شبیه ترین فرد به کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران معروف شده است. این فرد که گویا در قم زندگی می کند سعی کرده طوری لباس های خود را انتخاب کند تا ظاهرش به این مربی شبیه تر باشد. این روز ها این عکس در فضای مجازی بین کاربران دست به دست می شود.

شبیه ترین فرد به کارلوس کی روش +عکس

معجونی جادویی برای جلوگیری از سکته قلبی و مغزی


به کمک این ترکیب معجزه آسا عملکرد سیستم گردش خون، قلب و کلیه شما بهبود بخشیده و با کاهش فشار خون سکته های قلبی و مغزی سراغتان نمی آید.
به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ سیر و لیمو در بسیاری از درمان های طبیعی مفید واقع شده و از عطر و طعم آن ها در بسیاری از غذاها استفاده می شود، ترکیب سیر و لیمو به طور قابل توجهی می تواند سلامت شریان ها را افزایش دهد این مواد همچنین موجب کاهش جریان و فشار خون شده بنابراین کمتر در معرض حمله قلبی و سکته قرار می گیرید.
 
ما به شما یک داروی طبیعی و بسیار قدرتمنداز این 2 ماده شگفت انگیز معرفی می کنیم:


توطئه جدید صهیونیست‌ها علیه مسلمانان؛


توطئه جدید صهیونیست‌ها علیه مسلمانان؛ انتقال گوسفندها با هرمون‌های سرطان‌زا در کشورهای اسلامیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکۀ العالم، یک روزنامۀ الجزایری با اشاره به نزدیک بودن عید قربان، دربارۀ انتقال گوسفندهای اسرائیلی با هورمون‌های سرطان‌زا به بازار هشدار داد. 

 روزنامه الشروق تأکید کرد دامپزشکان الجزایری به مردم هشدار داده‌اند از خرید گوسفند از منابع ناشناس خودداری کنند. 
به گفتۀ دامپزشکان الجزایری، بعضی دام‌ها و گوسفندان با تزریقات سمی رژیم صهیونیستی پروار و روانه بازار شده‌اند.
 
روزنامۀ الشروق خاطرنشان کرد، قاچاقچیانی از تونس، لیبی و الجزایر، این روزها با تجارت هورمون رشد ساخته شده به دست صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی فلسطین، در حال پروار بندی و عرضه و فروش دام هستند. 
گزارش‌ها حاکی است، برخی از افراد فرصت‌طلب، با تزریق داروهایی که در دنیا ممنوع هستند، از جمله  "Frasadon"، "Banzuat" ، "Dostradiol"   سعی می‌کنند دام‌ها را فوری پروار کرده و وزن آن‌ها را بین 5 تا 10 کیلوگرم افزایش دهند.
 
دامپزشکان الجزایری تاکیدکردند مطالعات پزشکی انجام شده در اروپا نشان می‌دهد، گوشت دام‌هایی که از طریق تزریق این داروها پروار شده‌اند، باعث افزایش سریع  تومورهای سرطانی در بدن انسان می شوند.
 
ناظران اتحادیه اروپا برای جلوگیری از استفاده و دست بدست کردن این نوع داروها میان دامپروران و فعالان این بخش، از حدود 7 سال پیش مقررات وقوانینی را وضع کرده‌اند. 
با این حال رژیم صهیونیستی با تولید غیرقانونی اینگونه داروها، همچنان در حال قاچاق آن به کشورهای عربی و اسلامی است و این رویه ضد انسانی هنوز ادامه دارد و نکته مهم این است شبکه‌های قاچاق وابسته به آن در قاره‌های دیگر نیز فعال هستند.

دندان‌های خود را بدون نیاز به دندانپزشک سفید و پر کنید+دستورالعمل


به کمک دو ماسک طبیعی، سیاهی حفره های دندانی شما بدون مراجعه به دندانپزشک ازبین رفته و مثل روز اولش سفید شده همچنین از پوسیدگی آن ها نیز جلوگیری می شود.
به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ ما به شما یکی از موثر ترین روش های سفید کردن دندان را معرفی می کنیم این روش کاملا طبیعی و خانگی، آسان، امن و بسیار مفید است یکی از نکات مهم برای داشتن دندان های سفید و سالم رعایت بهداشت دهان و دندان و رژیم غذایی مناسب بوده به همین منظور باید تغییراتی در سبک زندگی ایجاد کرد برخی از این تغییرات عبارتند از:
 
دندان‌های خود را بدون نیاز به دندانپزشک سفید و پر کنید+دستورالعمل 

مین‌های قدرتمند و بی‌رحم نداجا؛ کابوس شناور‌های آمریکایی+ تصاویر


**طعم مین‌های ایرانی در دهان آمریکایی‌ها 
 
یک موسسه تحلیلی در آمریکا به نام enegma که به طور ویژه، امور نظامی خلیج فارس و خاور نزدیک و وضعیت نظامی این خلیج را ارزیابی می کند، در گزارشی ویژه، به مین‌گذاری منطقه تنگه هرمز توسط نیروی دریایی ایران به طور مفصل پرداخت و اذعان کرد مین‌های دریایی ایران، کارایی بسیار بالایی داشته، مقرون به‌صرفه هستند و می‌توانند خسارات جبران‌ناپذیری به دشمن وارد کنند.
 
مین‌های نداجا کابوس شناور‌های آمریکایی+ تصاویر