خطر سقوط آل سعود بر سر حجاج


افسران - خطر سقوط آل سعود بر سر حجاج

فرهنگ نیوز: سعودی ها برای گرفتن انتقام از ایران و رقابت ناجوانمردانه با کشورمان، سنگ های بزرگی را بر سر راه داوطلبان حج ایرانی قرار داده، به نحوی که احتمال تعطیلی یا توقف حج تمتع سال 1395 نیز می رود. این کشور در سال گذشته به خاطر سومدیریت و بی تدبیری اش، هزاران نفر از حجاج را به کام مرگ کشاند و فاجعه منا را رقم زده بود.


سامانه باور ۳۷۳؛ رقیب جدی اس ۳۰۰ روس + تصاویر


 سامانه باور ۳۷۳؛ رقیب جدی اس ۳۰۰ روس + تصاویر

افسران - سامانه باور ۳۷۳؛ رقیب جدی اس ۳۰۰ روس + تصاویر

جزئیات و تصاویر 

جوشانده دانه‌های هندوانه و خواص شگفت‌انگیز آن

اگر فواید دانه های هندوانه را بدانید آن ها را دور نخواهید انداخت؛ پس دانه ها را جدا کنید و بجوشانید، نتیجه شما را شگفت زده خواهد کرد.

جوشانده دانه های هندوانه وخواص شگفت انگیز آن












 

خرمشهرها در پیش است

رهبر انقلاب فرمودند: خرمشهرها در پیش است؛ البته نه در میدان جنگ نظامی بلکه در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است.
خرمشهرها در پیش است؛ البته نه در میدان جنگ نظامی بلکه در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است/ وظیفه همه در مقابل نفوذ دشمن، تبیین استبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  همزمان با سوم خرداد سالروز عملیات افتخارآفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر، صبح دیروز (دوشنبه) مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد. 
رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان، با حضور بر مزار شهیدان گمنام و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس را گرامی داشتند و از خداوند متعال، علوّ درجات آنان را مسألت کردند.