مسعود رجوی به درک واصل شد+تصاویر


rajavi

«ترکی الفیصل» رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان در اجتماع حامیان منافقین در پاریس ، از مرگ مسعود رجوی سرکرده این گروهک تروریستی خبر داد.

به گزارش العربیه، الفیصل خطاب به مریم رجوی از مسعود به عنوان «همسر مرحومتان» یاد کرد.

وی در این اجتماع  به اهداف شوم رژیم عربستان و همبستگی این رژیم با منافقین اعتراف کرد و گفت:من هم می‌خواهم که رژیم (ایران) سقوط کند.

۲۹۸۱۴۲_۱۴۵

 

چرا جده و مدینه طعمه انتحاری‌های داعش شدند؟ + تصاویر


از سبک انفجارهای اخیر عربستان نیز برمی‌آید که می‌تواند کار تکفیری‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهاجم انتحاری هنگام اذان مغرب خود را به یکی از قرارگاه‌های امنیتی در نزدیک مسجد النبی(ص) رساند و در آن جا خود را منفجر کرد، این اتفاق سبب وحشت نمازگزاران شد. در این انفجار چند نیروی امنیتی کشته و چند نفر دیگر نیز زخمی شدند و خودروهای مرکز امنیتی نیز طعمه حریق شد. 

با این سوپر معجون در عرض 20 روز رگهای قلبتان را باز کنید+ دستورالعمل


با خوردن این معجون معجزه آسا می توانید به راحتی گرفتگی رگ های قلبتان را بازکرده و از شر کلسترول بد خونتان خلاص شوید.  

ادامه مطلب

سرطان روده بزرگ را با این ماده از خود دور کنید


به گزارش  خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ انجمن سرطان آمریکا پیش بینی کرد که  امسال  95 هزار و 270 مورد جدید سرطان روده بزرگ تشخیص داده شده است که اغلب، بیماران مبتلا با پرتودرمانی، جراحی یا شیمی درمانی درمان شده اما همه این روش ها  عوارض جانبی به همراه دارند. 
از سوی دیگر در یک مطالعه اخیر بیان شده است که درمان های طبیعی عوارض کمتری دارند.  
اسید لوریک روغن نارگیل که در شیر مادر نیز یافت می شود، دارای خواص ضد سرطان قوی است، این اسید در واقع یک اسید چرب با زنجیره متوسط ​​است که موجب افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن می شود.

این برندهای معروف کرم های ضدآفتاب را به هیچ وجه نخرید+تصاویر


 بعضی از کرم‌های ضدآفتاب بوی تازگی داده و عطر مطبوعی را در هوا پراکنده می‌کنند. اما از لحاظ «کارایی» که مهمترین جنبه بکارگیری کرم‌های ضدآفتاب به شمار می‌آید، بسیار ضعیف ظاهر می‌شوند.
این برندهای کرم ضد آفتاب را به هیچ وجه مصرف نکنید!