سازه‌های دیدنی‌ کره شمالی +تصاویر


 یک عکاس فرانسوی از سازه‌های پایتخت کره شمالی شهر پیونگ یانگ عکس‌هایی گرفته است و آن‌ها را در اینترنت به نمایش گذاشت.
 
این تصاویر شامل تصاویری از ساختمان‌ها، آسمان‌خراش‌ها، مکان‌های تفریحی و ورزشی و سینماهای این شهر است.
جاهای دیدنی کره شمالی +تصاویر 


ادامه مطلب

بخشی از بیانیه ستادکل نیروهای مسلح در سالگرد بازگشت آزادگان



به گزارش مشرق، ستادکل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای 26 مرداد سالروز ورود باشکوه و قهرمانانه آزادگان سرافراز به میهن عزیز را که نتیجه استقامت، پایداری و بردباری در راه آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و لبیک به ندای ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) حاصل گشت را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است: در مقطعی از تاریخ حساس و درخشان کشور که استکبار جهانی با تهییج و وسوسه شیطانی، عامل خبیث و دست‌نشانده خود در منطقه را بر علیه نظام نوپا و انقلاب شکوهمند ایران اسلامی شوراند، خیل عظیمی از جوانان برومند، مؤمن و انقلابی این سرزمین پهناور در کنار برادران خود در نیروهای مسلح قرار گرفتند و با دفاع جانانه و ایثارگری و پایمردی، دشمن زبون را در رسیدن به اهداف شیطانی و آرزوی پوشالی خود ناکام گذاشتند.....

نصرالله: در جنگ آینده ما پیروز میدانیم


نصرالله

دبیرکل حزب‌الله لبنان پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳روزه سال ۲۰۰۶ میلادی را خارج از سنتهای طبیعی دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان شب گذشته در گفتگو با شبکه خبری المنار گفت: پیروزی مقاومت در جنگ 33روزه سال 2006 میلادی خارج از سنتهای طبیعی بود، و این پیروزی با اراده و یاری و حمایتهای خداوند محقق شد.

وی افزود: نمی‌توان آنچه را در جنگ 33روزه رخ داد توضیح داد، فقط می‌توان گفت که این یک پیروزی الهی بود و وعده‌ای بود از جانب خداوند برای مجاهدان صبور.

دبیرکل حزب‌الله گفت: ایمان ما به پیروزی مبتنی بر ایمان ما به وعده خداوند به مجاهدان بود و من یقین دارم که اگر هر جنگی علیه ما شعله‌ور شود، ما پیروز میدان خواهیم بود.

استقبال اسرائیل از نزاع بین شیعه و سنی


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فاش کرد نزاع شیعه و سنی می‌تواند برخی کشورهای عرب را به سوی اسرائیل بکشاند.

موشه یعلون ضمن یک سخنرانی گفته است: رژیم ایران همچنان به حمایت از سازمان‌های ضد اسرائیلی ادامه می‌دهد و دشمنان ما را تقویت می‌کند.

وی می‌افزاید: «این واقعیت که حکومت‌های عرب سنی در منطقه دارای منافع مشترک بسیاری با اسرائیل هستند، حتی آن کشورهایی که هنوز با اسرائیل پیمان صلح امضاء نکرده‌اند و از جمله امیرنشین‌های عرب حوزه خلیج فارس و کشورهای عرب شمال آفریقا، امروز که خود را با تهاجم حکومت شیعه ایران روبرو می‌بینند به اسرائیل نزدیک می‌شوند و منافع مشترک به وجود می‌آید.»

البته یعلون به این واقعیت اشاره نکرده است که هیچ مسلمان راستینی- اعم از شیعه و سنی- هرگز نمی‌تواند رژیم کودک‌کش و اشغالگر فلسطین مقدس را که همزمان با حزب‌الله شیعه و حماس و جهاد اسلامی سنی می‌جنگد و در تجاوزطلبی فرقی میان این گروه‌ها قائل نیست، دوست خود تصور کند اما طبیعتا حساب برخی رژیم‌های مرتجع و ضد مردمی در منطقه از اسلام جداست و اگر میان آنها دوستی و ائتلافی هم شکل می‌گیرد ائتلاف علیه اسلام اصیل (ضداستکباری) است.

ما به ‎دنبال جنگی بی‎پایان هستیم!

یک مقام بلندپایه کاخ سفید گفت: در صورت لزوم، اقدام‎های لازم در خصوص طولانی شدن نبرد در سوریه اتخاذ خواهد شد.
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ایالات متحده در پنج سال اخیر از هیج اقدامی برای حمایت از گروه‎های تروریستی تکفیری در سوریه و عراق فروگذار نکرده است؛ اما به‎ راستی کاخ سفید در پس این پشتیبانی همه جانبه از معارضان افراط‎گرای منطقه به دنبال چه اهدافی است؟ 
وقتی شیطان لب به اعتراف می‎گشاید؛ ما به‎دنبال جنگی بی‎پایان هستیم!


ادامه مطلب